Reklamácie sú na BioRegál jednoduché
Pri odstúpení od kúpnej zmluvy alebo reklamácii tovaru, ktorý ste si nechali doručiť dopravcom až domov, na pobočku Zásielkovne, alebo na pobočku Slovenskej pošty, je potrebné vyplniť protokol odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo reklamačný protokol súvisiaci s konkrétnou závadou. Všetko vybavujeme v čo najkratšom možnom termíne. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá.
Ako postupovať pri reklamácii alebo vrátení tovaru?
Vrátenie tovaru do 14 dní od zakúpenia
Tovar zakúpený na BioRegal.sk, ktorý vám z nejakého dôvodu nevyhovuje, môžete v zákonnej lehote 14 dní od prevzatia tovaru vrátiť bez udania dôvodu. Tovar musí byť vrátený v originálnom obale (úplný s kompletnou dokumentáciou). Z hygienických dôvodov nie je možné uplatniť odstúpenie od zmluvy u produktov, ktoré boli vybraté z ochranného obalu.
1. Vyplňte oznámenie Odstúpenie od kúpnej zmluvy
2. Tovar uveďte do pôvodného stavu a starostlivo zabaľte
3. Tovar zašlite na našu adresu
Tovar mi dorazil poškodený
Ak zistíte poškodenie obsahu zásielky, informujte nás, prosím, čo najskôr podľa nasledujúceho postupu.
1. Vyplňte reklamačný protokol
2. Ponechanie produktu
3. Riešenie reklamácie
Zásielka prišla nekompletná
Ak zistíte, že v balíčku chýba objednaný produkt, informujte nás, prosím, čo najskôr podľa nasledujúceho postupu.
1. Vyplňte reklamačný protokol
2. Fotografie doručenej zásielky
3. Riešenie reklamácie
Zásielka obsahovala iný produkt
Ak zistíte, že v balíčku je iný ako Vami objednaný produkt, informujte nás, prosím, čo najskôr podľa nasledujúceho postupu.
1. Vyplňte reklamačný protokol
2. Ponechanie produktu
3. Riešenie reklamácie
Potrebujete poradiť? Ozvite sa nám
0907 261 391
9:00 - 17:00 v pracovné dni
info@bioregal.sk
odpovedáme najčastejšie do druhého dňa